SITGES ÉS EL FAR WEST. PERDONEU PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR!!!


 
 
Com diu el Joan Tardà d’ERC al programa Polonia de TV3…. “Sitges és el Far West!. Perdoneu, però algú ho havia que dir!”. Fa molt de temps que ja no poso imatges denuncia, però avui he tingut la necessitat de tornar a la càrrega. Durant un temps llarg aquestes fotos –desastre van ser grans les protagonistes del meu bloc, però amb l’aparició de diversos personatges crítics sitgetans al facebook, vaig pensar que la meva “petita empresa crítica” tenia que deixar pas a les encara més noves tecnologies. Tot i que molts qüestionin la presència d’aquests anònims, personalment crec que alguns d’ells, o algunes denuncies que s’han realitzat des dels seus perfils, han estat molt útils per a que molts en assabentem del que passa a Sitges. Però hem de tenir clar que per a incrementar i fonamentar la credibilitat de les nostres crítiques, una part molt important està en l’educació. 



 Res, doncs tot això per dir que avui faig un “pas enrere”.... però per agafar impuls per seguir endavant, i torno a publicar unes imatges que demostren la política il·lògica i surrealista del nostre Ajuntament. Els que seguiu el meu bloc ja esteu farts de les meves queixes sobre les dificultats que tinc per arribar a casa meva al carrer Sant Pau, i des de que estem amb les eternes obres del passeig de la Ribera, aquestes s’han multiplicat per mil. Per tal de no incomplir cap “llei” sitgetana, nosaltres fem mans i mànigues per deixar nens i maletes i anar a aparcar. Doncs no entenc res..... que jo sàpiga no es pot aparcar en lloc del passeig de la Ribera, i avui això no sembla ser així. De dia i de nit desenes de cotxes omplen dreta i esquerra dificultant encara més la circulació per aquest camp de cols. 
 
Però encara sobta més veure com a la suposada, tunejada, reutilitzada... Fragata, únic espai on poden jugar els nens de Sitges amb una mínima tranquil·litat per part  dels pares, es veu envaïda per cotxes i motos, trencant totalment amb aquest intent d’espai infantil. Aquest migdia jo he estat una hora a la Fragata, i puc assegurar que tot i el continu tràfec de cotxes i motos no ha aparegut cap Guardia Urbà per a multar i retirar aquells vehicles que al meu entendre estaven mal aparcats. 
 
 
 
 

 

Comentaris

Miquel ha dit…
Hablas de la calle Sant Pau. Yo tenía una relación especial con el dueño del Miami, cada fin de semana y algún dia entre semana también, iba a su restaurant. Sitges era un ciudad espléndida, llena de vida, pero está saturada por el exito y no han sabido frenar el turismo mas inmediato , que a la postre es el menos rentable. Saturada de festividades , de coches, de colectivos que proclaman su libertad...demasiado de todo...Incluso agobia...Yo, en verano ya no me acerco...Estuve hace dos semanas comiento en el Posit, lo recomiendo. Pero me acuerdo del Sr Miguel y su menú de tres platos ..mejillones a la marinera, spaguettis a la carbonara y lomo al oporto...pan , vino...fue primero a 625, 650, 700, 725, 800, 850, 925, 975, 1050, 1100, 1175 y acabó en 1250 pesetas. A cada cifra le corresponde el precio del año del menú. Lo se porque lo he mirado en mi diario...Salut
Jaume monasterio ha dit…
Has dit tot el que vinc remugant ja fa dies.....estic fart de queixar-me als municipals i que em tractin de pesat ,estic cansat de que em diguin que tenen ordres de fer la vista grosa a les hores de dinar i sopar, estic fart de denunciar que hi han cotxes aparcats a les places de discapacitats i que em diguin que si no tenen la senyal vertical no val i que l'endema em multin a mi ,estic tip de trucar perquè els de la obra de l'antic flamboiant em tallen el carrer quant els hi rota i vinguin i els hi diguin que espabilin, però no els facin marxar, estic fart de que em diguin que no pateixi per quan acabin les obres quan se perfectament que m'amargaran la vida per poder entrar a CASA MEVA!!!!!....perdona Beli però n'estic fins els coll.......
Criticartt ha dit…
Jaume, de perdona res....jo també n'estic farta...i hi ha dies que em plantejo que hem de fer els que vivim al mig del poble... no podem aparcar, no tenim manera d'arribar a la porta de casa.... Mira, els nens que tenen força que pugin el carrer tantes vegades com calgui... però els meus avis de 92 anys no tenen pq fer-ho!!! Jo també estic carregada de multes de polis "coneguts".... hem de mostrar la nostra disconformitat, i jo he trobat en aquest bloc una manera de fer-ho..... tot teu!!