NO ES POT SER UN INTEL.LECTUAL!!!!!

 Foto treta del blog de Jordi Pedret
No es pot ser (tan) intel•lectual!!!!

Moto o curs d’escriptura?. El dilema estava servit, però els meus dubtes van durar poc, ja que feia molt de temps que tenia ganes de fer aquest curs que organitza l’Ateneu. Però la meva aventura literària s’ha acabat abans de començar!!!! Aquest matí m’han trucat de l’escola per donar-me la gran notícia: dels quatre cursos previstos... justament el meu s’ha anul•lat!!!. El millor la pregunta de la secretaria: que vols fer? Et tornem els diners?.... Clar, quin remei.... però per uns moments m’he platejat inscriure’m en un dels altres cursos: literatura infantil?, ui no, ja m’invento prous “cuentos” al llarg del dia. Poesia? No en tinc ni idea. I... relat eròtic? Vinc d’escola de monges.....

Així, els que us sentíeu amenaçats pels meus futurs rotllos literaris pensareu.... “uff!! de quina ens hem salvat”. I els que fins a dia d’avui caminàveu tranquil•lament coneixedors de que la meva moto està fora de joc.... ara comenceu a tremolar!!!

Doncs NO, no em dono per vençuda i esperaré un temps (això si, prudencial) a que algú s’adoni (lliurement i sense pressions ;)) de que ja en sap massa d’escriure i que hi ha altres persones que necessiten més d’aquestes lliçons!!!! Em presento com a voluntària!!!!!. Però si no pot ser no pot ser... i si passada aquesta setmana no tinc sort.... ara ja no se si vull la moto!!!!

Com canvien les coses en cinc minuts!!!

Comentaris

Florenci Salesas ha dit…
Ves en compte que qui pugui semblar que sap escriure no te'n vengui una de moto... que no et dugui enlloc! En aquests casos, recomano invertir els calerons en el bicile motoritzat que cercaves i un temps a la lectura i a les pràctiques personals i a les crítiques sempre dures/afectuoses de certes persones que et volen el millor per tu i pels teus possibles lectors. De tota manera... però si tu ja escrius de conya, filla meva de déu!