ENTREVISTA A RÀDIO MARICEL A JOSEP PASCUAL I BELI ARTIGAS


Comentaris

Roser ha dit…
M'ha agradat molt la claredat amb que has exposat la reforma de la façana marítima del maricel.
Si necessiteu firmes pots comptar amb la meva.
Galderich ha dit…
Beli,
Molt bona aquesta entrevista. Entre la ràdio, els mitjans de comunicació i els blocs podeu aconseguir que aquesta salvatjada "de disseny" no es porti a terme!
Endavant!
Criticartt ha dit…
Moltes gràcies als tres pels ànims... no se que aconseguirem, però el que tinc claríssim és que si es realitza aquesta desgràcia jo no pugui pensar que no vaig fer res per impedir-ho...... el vostre suport també fa molt
Francesc ha dit…
Hola Beli, també m'afegeixo als anteriors comentaris. Hi ha moltes coses que no sabem sobre aquests edificis i mira que els tenim ben aprop! Salut!