MOLT BONES FESTES

L'any passat em vaig proposar escriure de tant en tant bones coses en aquest blog.... ho he intentat, però no me n'he sortit gaire, ja que les coses, patrimonial i culturalment parlant, no han estat massa tranquil•les. Però no em dono per vençuda, i torno a fer-me el bon propòsit de intentar trobar i explicar aquí alguna cosa més que crítiques i despropòsits.

Així doncs, avui us penjo unes fotos, no de la qualitat que es mereixen, del pessebre de l'avi. Recordo els diorames que durant anys ha fet el meu avi, tant per casa, com per altres llocs: el Vinyet, l'hospital, o les moltes escenes que omplien el taller de guix casa els avis al Vinyet (casa dels Artigas)... Són veritables obres d'art que res tenen a veure amb les casetes de palla i fustetes que venen a la Fira de Sant Llúcia o a les botigues dels Xinos..... Jo ja fa anys que davant de la impossibilitat de muntar un pessebre com el de l’avi, a casa meva no en poso cap..., em sap greu pels nens, però en aquest assumpte m’he tornat molt sibarita, i tenint el de l’avi qui en vol un altres!!!!

El Pessebre d'aquest any potser no és tan gran com els que feia quan jo era petita. Els anys no perdonen per ningú, però tot i que potser no hi ha el pou i la font amb aigua, o els pastors no tenen un foc tan gran, us puc assegurar que un cop més m'ha tornat a impressionar la bellesa d'aquest petit naixement que amb tota la seva il•lusió ( i potser fins i tot una mica de mandra) l’avi a creat per als seus tres besnets!!!

Ah, i un any més, gràcies als que teniu la paciència de seguir i aguantar les neures que omplen el meu blog.


          Bon Nadal i un feliç anys 2010!!!!!










Comentaris

Galderich ha dit…
Targeta vermella!
Què és això de no fer pessebres perquè els de l'avi són millors?
Els treus la il·lusió kitsch, naïf i efímera de muntar el pessebre als teus fills?????
No cal que siguin de primera divisió, que estiguin fets els pessebres ja en tenen prou!
Malgrat tot, Bon Nadal! ;-)
vpamies ha dit…
Bon Nadal, Beli i a no desesperar, que els teus escrits segur que no cauen en sac buit.

Que tinguis una bona entrada a l'any nou que s'acosta!
Puigmalet ha dit…
Bon Nadal! Una meravella de pessebre. Al Galderich li fa enveja :P
Mon ha dit…
bones festes. He quedat meravellat amb les figures