13 d’oct. 2009

ON HAIG D'ENVIAR EL MEU CURRÍCULUM. 100.000 EUROS BRUTS A L'ANY FA DUBTAR A L'ALCALDE DE SITGES



Sóc conscient de que potser aquest no és el millor moment per posar-se a buscar una feina, però la vida és la vida, i justament ara és quan la meva vida ha recuperat mitjanament la normalitat. Amb els tres nens a l’escola, els dies se m’han tornat a allargar, i he recuperat part de la llibertat necessària per poder tornar al món laboral.


Primer de tot actualitzar el currículum, el qual per sort i esforç, ha incrementat aquests darrers anys. Buscar les ofertes, públiques i privades, presentar els documents necessàries, fer entrevistes, proves..... i arriba la proposta horària, totalment allunyada de la tan desitjada conciliació laboral. Evidentment he dit que he recuperat part del meu temps per treballar, però no tot el dia!!!!!

Doncs dins de tot aquest enrenou, agafo el Diari de Vilanova, i em troba amb la següent notícia:

"Baijet està estudiant la possibilitat de fitxar un nou directiu per desenvolupar el seu ambiciós projecte de campus universitari de les arts. El seu elevat sou, però, per damunt dels 100.000 euros bruts anuals, l'està fent dubtar".

No només em sobta el sou del nou directiu, 100.000 euros als quals li hem de sumar el 30% del sou si aconsegueix els objectius plantejats, és a dir: 130.000 euros a l’any, que són 21.630.108 pessetes; sinó l’ambigüitat d’aquest interessant lloc de treball. Ja sabem de que es tracta això del CAMPUS UNIVERSITARI DE LES ARTS?. I encara més difícil, quins són els objectius que ha d’aconseguir aquest super directiu?. Ja fa uns mesos en aquet mateix blog ja em feia preguntes sobre aquest projecte.

El dimarts de la setmana passada, en un dels diaris econòmics de més reconegut prestigi a Espanya, Expansión, es dedicava tota una plana a la greu situació econòmica que viu Sitges actualment. Sota el títol de “La crisis irrumpe en los planes de Sitges”, ens fan un resum de les diverses problemàtiques, inversions..., que han portat el nostre poble a tenir un deute de 42 milions d'euros. Pensareu que faig comèdia, però no vaig voler fer una entrada directa sobre la notícia, pq vaig pensar que ja n’havia parlat massa en aquest blog, i que la bona situació pública que havia aconseguit el poble gràcies al gran Festival de Cinema Fantàstic de Sitges, era més important que tornar a fer sang d’un mateix tema. Però quan veig que pensen pagar més de 21 milions de pessetes, a l’any, a un directiu per a un projecte encara latent i poc clar, penso que el nostre ajuntament ens pren el pel.

Davant d’això només vull saber on haig d’enviar el meu currículum !!!!!

4 comentaris:

Guybrush Threepwood ha dit...

Apart d'estar totalment d'acord amb la desmesura que suposa parlar d'un sou d'aquestes característiques a dia d'avui el pitjor de tot és el concepte de CAMPUS UNIVERSITARI DE LES ARTS...

Si ha de seguir la línia del Campus de la Mediterrània que es fa a Vilanova seria molt positiu, però s'ha de recordar que a Vilanova hi ha la UPC i aquí no tenim res, pel que sona al típic títol sense contingut d'una nova història que com moltes altres coses en aquest poble únicament fa pensar en qui treurà beneficis d'una història així...

Per cert en el deute que tenim no són en pessetes els milions (més voldria l'alcalde) són 40 milions d'euros... o el que és el mateix: 7000 milions de pessetes...

Sobre el Festival (que cada any està en una millor línia) si vols pots veure les cròniques que he anat fent al meu blog (encara em falten 6 pelis però de 17 ja està prou bé...) ;D

Criticartt ha dit...

Moltes gràcies Gaybrush ja he canviat les pessetes per euros... va ser una equivocació que ja hauria estat bé que fos real i no deure tants diners....

Per cert, t'has passat tota la setmana al cine? això sí que és tenir sort!!! m'he llegit la crònica que vas fer abans que comencés el Festival i crec que has vist que has encertat gairebé totes les pelis interessants....jo crec que ara per ara m'hauré de quedar amb les teves explicacions sobre les pelis, ja que actualment si vaig al cine intento passar una estona tranqui i sense patir. El dissabte vaig anar a veure la darrera obra de Woody Allen... a mi em va agradar, tot i que no sóc una gran crítica de cine..... fins aviat

Guybrush Threepwood ha dit...

jajaja! La veritat es que arribava de treballar i ja anava cap al cine... hi ha hagut dies que en veia 4 de pelis! ;D I sí, la currada prèvia que vaig fer de buscar totes les sinopsis per internet i "quadrar" els horaris em va anar molt bé.

Pel contigut no totes són de suspens o terror, al contrari, et recomano ABSOLUTAMENT veure Mr.Nobody una de les millors pelis que he vist mai i que la base de la història és l'amor pel que no patiràs gens! ;D

Criticartt ha dit...

Gràcies per la recomanació, quan em deixin escapar aniré al cine i Mr. Nobody serà l'elecció. La veritat és que abans mai fallava al Festival de Cine. Recordo la il.lusió que em feia quan la meva avia arribava a casa amb els abonament que eren un cartons on et picaven la pel.li del dia..... però ara ja no ho tinc tan fàcil per poder seguir el Festival.

Quan hagi vist la pel.li et faig la meva crònica....

Publica un comentari a l'entrada