2 de jul. 2009

CREIXAMENTS = DÀTILS DE MAR. O LA CREACIÓ D'UN NOU GRUP POLÍTIC A SITGES

DOS SITGETANS PARLANT AL CAP DE LA VILA SOBRE EL FUTUR DEL POBLE (protagonistes i lloc gairebé irreconeixebles)









Ja he fet referència en aquest blog dels diversos grups de Facebook als que m’he afegit i als que tot i ser-ne convidada, per una raó o altra he desistit formar-hi part. Això sí, sempre molt agraïda per l’interès mostrat per part dels que m’han enviat el convit per formar part d’una que altra comunitat “facebookera”. Però el d’avui m’ha encantat: Sitges Grup Independent. Gent de Sitges per Sitges.

Pensareu que no té res d’original, i menys si ens fixem en els altres grups que omplen la pàgina, però llegint la presentació que fan a la web he arribat a la conclusió que em proposen formar part d’un grup integrat per “dàtils de mar”.

Us preguntareu que és un dàtil de mar, doncs segons l’Enciclopèdia Catalana és un creixament, un“mol•lusc de l'ordre dels anisomiaris, d'uns 8 cm de longitud, molt freqüent a les costes dels Països Catalans, principalment al Baix Ebre, el Montsià i el Baix Maestrat”. Si, si, tot molt mediterrani, però poc relacionat amb Sitges.

A què ve aquesta relació entre el Sitges Grup Independent i el pobre dàtil de mar?; doncs tornant al text de presentació del grup, si es decideix crear una pàgina web oficial on explicar els ideals polítics i les idees de futur per al poble, i pretens que aqueta pàgina sigui el primer mitja per donar-les a conèixer a possibles votats i/o xafarders, és molt important que el text publicat sigui clar, concís, i sobretot, sense faltes d’ortografia. Jo no sóc ningú per parlar d’errors ortogràfics, i menys com a usuària i “fan” del corrector de text de windows, i si algú revisa els meus textos publicats en aquest blog, segur que hi ha més d’una i més de mil faltes, però com jo no presento ni represento cap grup polític, tot i que tinc la obligació moral d’escriure el millor que puc, si se m’escapa alguna paraula mal escrita, el fet no és molt rellevant. Però no passa el mateix quan el que vull és donar-me a conèixer com a grup polític independent, català, sitgetà i amb voluntat d’arribar a formar part de l’Ajuntament Sitgetà.

Així doncs, és important parlar de projecte polític, i no pas oblidar l’accent pel camí, més que res perquè es tracta del teu possible futur“ofici” i hauràs de treballar per intentar solucionar els problemes de Sitges en general i, utòpicament , de cadascun (i no cadescun) dels sitgetans, que no creixaments, és a dir dàtils de mar. Estic totalment d’acord amb molts dels punts que ells marquen com és la necessitat de promoure el creixement econòmic com a motor del nostre futur i com a punt fonamental per al bon funcionament del projecte (que no projeste) que aquest grup de joves inicien ara amb la creació d’un nou grup polític.

Que quedi clar des d’aquestes línies que això no és cap crítica al nou grup polític que encara s’està gestant, ja que és la primera noticia que en tinc de la seva existència, i espero que el seu futur sigui llarg i pròsper. Evidentment necessito més informació per saber que em semblen les seves propostes, si coincidim ideològicament i conèixer els seus representants. Per a tal, la web serà part fonamental per a buscar la informació, i no seré jo, sinó molts els sitgetans que en un moment o altra buscarà aquestes dades a Internet, i crec que és molt necessari que en aquesta no hi hagi faltes d’ortografia que et facin desviar l’atenció primera, que és de saber més sobre Sitges Grup independent.

Tot i això, només em queda felicitar als impulsors del nou projecte polític, desitjar molta sort en aquest camí difícil que inicien i esperar que veritablement puguin aconseguir tots aquells objectius que es proposen.

Pd. Espero que si algun dels membre llegeix aquest blog i perdona la meva crítica benigne, em torni a enviar la invitació per formar part del grup a facebook ( només a facebook per ara, el temps ja dirà).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada