12 d’abr. 2009

Festes tradicionals, però fredes i passades per aigua






















4 comentaris:

Florenci Salesas ha dit...

Quines fotos més maques! La primera, molt difvertida, sembla un gag del Jacques Tatí. La de l'engronxader és força bèstia. M'agrada molt!

Doncs sí, noia, aquesta Setmana Santa ha estat ben mullada. No sé si les autoritats començaran a demanar-nos que comencem a gastar aigua a dojo o morirem esclafats per l'aigua que comença a sobreeixir dels pantans.

criticartt ha dit...

Si que és divertida la primera, i no està preparada, pq són la meva filla i la seva amiga esperant per beneir, fent el de sempre, parlar. La veritat és que potser les padrines no van tenir una visió prou real de les filloles a l'hora de triar la palma.
Jo ja tinc la piragua preparada per tirar-me pels carrers de Sitges.... te la passo.... ;Ç

Florenci Salesas ha dit...

Per cert, demano una mica de pietat. No pateixis que aviat en començaran a caure d'entrades (déu n'hi do la canya que m'has fomut al bloc) Deixa que respiri un mica, que se m'acumulen!

Criticartt ha dit...

de canya res, que aquest cap de setmana que tb plourà jo ja tinc tots els materials per fer el submarí amb els nens, però ja tinc ganes de llegir alguna entrada teva... tot i que aquesta està super bé. Bon cap de setmana.

Publica un comentari a l'entrada