16 de febr. 2009

SITGES BLOCAIRE.

Fotografia "robada" del blog de la Marta.

Avui deixo l’arquitectura de banda per fer esment a nous descobriments. Fa uns dies, buscant un blog vaig topar amb unes pàgines personals molt interessants. Primer un blog “literari” del que estic esperant la nova entrada. “Allò que mai no sortirà als llibres sobre Sitges” l’autora del qual (pq tot i que no n’estic segura, sembla que la seu “alter ego” és una noia) ens narra mitjançant, diversos capítols, “L’insòlit periple de l’home de gel”. Un altre de molt interessant és el de Florenci Salesas, que desprès d’uns mesos aturat ara torna a estar en ple moviment.

L’altre descobriment és el blog “La vida a través de l’ull de vidre....”, en el que la Marta Fontanals Coll ens presenta les seves fotografies, obres de gran bellesa que ens mostren un Sitges en plenitud i amb les que la seva autora ens dona la possibilitat de somniar No es pot negar la tradició de la Marta en el món de la fotografia, però per poder captar aquets moments amb la força que aconsegueix a les fotos que realitza, és necessari tenir molt més que genètica. Val la pena tenir aquest blog a la vostra llista de preferits, així si us deprimiu davant dels meus escrits sobre la situació de Sitges, si mireu les fotos de la Marta la vostra idea canviarà i tornareu a apreciar la bellesa del nostre poble.

Hi ha altres blogs personals relacionats amb Sitges; des de els blogs fotogràfics com el de , alguns “El Sitges que estimo” de Josep Maria Alegre, o “Sitges Platja d’Or” d’en Sebastià Giménez. Altres blogs estan lligats a l’Eco de Sitges, ja que en ells s’hi recullen els articles publicats setmanalment en el diari local. Ens referim a “Crònica Local” de Vicenç Morando, “A títol personal” de Xavier Salmerón , “Un tomb per casa” de Joan Yll i “Barcelona Times” de Guillem Carbonell.

Des de fa un temps, alguns d’aquests blogs es reuneixen en una iniciativa molt bona com és Penedesfera, “un club blocaire” en la que podem trobar-hi interessants pàgines escrites des de pobles veïns.

Segur que em deixo molts blogs fets des de Sitges o relacionats amb el nostre poble, de temàtiques diverses però amb un origen comú, com és el de tendècnies "Take a look" de Sònia Cordero. Des d’aquí proposo unir-nos d’una manera semblant a la creada per Penedesfera.... ens veiem aviat.

4 comentaris:

coolhunter ha dit...

Moltes gràcies per l'al·lusió!
Ha estat una sorpresa i m'ha fet molta il·lusió que coneguis i comentis sobre el meu blog.

Gràcies!

Sònia Cordero

Xavier S.C. ha dit...

i!!!! jo també vull donar-te les gràcies per haver fet al·lusió al meu blog, tot i que aquests dies ho tinc força parat perquè no trobo temps per escriure-hi... espero que desprès de carnaval m'hi fiqui.

Que vagi bé i bon carnaval!

Criticartt ha dit...

Moltes gràcies als dos, però ara hem d'organitzar una bloguer reunió, com les que des de fa temps es fan a l'Ateneu de Barcelona. Pot ser divertit!!!! Per cert Sònia, et vaig fer cas i vaig anar de compres a una de les botigues que poses al teu blog, la del carrer Séneca... genial!!

Xavi, et deixo passar Carnaval, però quan acabi a "currar"......

Fins aviat

Florenci Salesas ha dit...

Una altra sorpresa ha estat aquesta al·lusió que m'has fet. Moltes gràcies.
M'he fet un tomet pel teu bloc i et dediques a parlar - entre moltes altres coses, és clar - exactament de tot el que em fa patir a Sitges. Les teves denúncies, molt més fonamentades que les que podria fer jo - per qüestions òbvies - no saps com les sotscric.
Volia continuar parlant més de Sitges, però darrerament han passat tot de coses i he estat embolicat en d'altres que tenen un àmbit més general. Però tinc una bona colla d'històries a explicar i algun cop històric que no està malament he, he, he.

Molt bona tarda!

Publica un comentari a l'entrada