1 d’ag. 2008

SITGES ES MOBILITZA QUAN NO TOCA


Avui, la tranquil·litat estival de la que encara poden gaudir entre setmana alguns veïns del Passeig Marítim s’ha vist bruscament interrompuda per una música estrident i amb un volum exagerat. Un enorme tràiler amb la cabina transparent ha aparcat en ple Passeig, amb l’objectiu de mostrar i promocionar el cotxe que lluïa dins de la seva urna de vidre. La marca Seat ha triat una manera massa contundent per promocionar el nou disseny del seu ja etern model Ibiza.

Però aquest “papa mòbil” del cotxe no anava sol. Per si no fos suficient la seva immensa presència i la més que musical aparició, la sorpresa anava amb una comitiva de 10 cotxes d’un blau estrident, dels quals han baixant un grup de nois i noies que convidaven els pocs curiosos i turistes, que a les sis de la tarda han gosat sortir al carrer.

Per sort, la pressió d’alguns veïns, indignats per l’arribada d’aquest convidat inesperat, ha fet que els responsables de la “caravana de cotxes decidissin canviar la seva ubicació. M’agradaria saber cap a on s’han dirigit, ja que la monstruositat del camió no permet gaires moviments.

Ah, durant la mitja hora que ha durat l’enrenou, un noi molt amable, al que de forma simpàtica ja li he preguntat si tenien permís de l’Ajuntament per dur a terme aquella promoció i no m'ha sabut contestar, ja m’ha fet socia del Club Seat. Aquesta nova afiliació no em servirà per res més que per rebre un missatge més d’aquells que ni els obro, i veure que dins del Civisme que proposa Sitges, tampoc hi deu entrar la contaminació acústica.

La meva curiositat m’ha fet entrar a la pàgina web d’aquest Club, i he descobert que la promoció es coneix com a SEAT EXPERIERNCE TOUR, i que no estic ja Sitges, ja que si faig cas del mapa que apareix a la pàgina i en el que s’hi mostra el recorregut del “camión urna” sic., aquest no tenia previst parar a Sitges, ja que per avui l’Agenda marcava Barcelona i Vilanova i la Geltrú. Però que tindrà Sitges que tot ens ve a parar aquí?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada