11 de jul. 2008

DE CAMPANAR A CAMPANAR

El quadre "Estiu" de la Florència Coll no té res a veure amb el post, però em venia de gust, i com el bloc és
meu......, aprofito per desitjar bon estiu a tothom


He hagut d'esperar una setmana per a que el "Diari de Vilanova" pengi a la seva hemeroteca l'article que el divendres 4 de juliol va escriure Marijó Riba i Huguet, dins de la seva pàgina setmanal Des del Campanar. Sota el títol de "Des del campanar de ...Sitges", Marijó fa referència a la gran quantitat d’esdeveniments culturals que es presenten cada any a Sitges. Però també es fa moltes preguntes sobre quina és la financiació que permet costejar esdeveniments de gran nivell.
Però tot i que l’article m’ha interessat per la seva contundència i veracitat, he de dir que agraeixo les seves paraules referents al "16e Concurs Josep Mirabent i Magrans de Cant i Música de Cambra". Jo potser no cal que em repeteixi, en posts anteriors ja he donat la meva opinió sobre l’actitud de l’Ajuntament i especialment de la regidoria de cultura, amb el seu representant al cap, davant d’aquest concurs, però evidentment estic totalment d’acord amb les opinions que la senyora Riba escriu en el seu article. Així doncs, aquí el deixo per als interessats.


També aprofito per fer un reflexió. Com pots ser que dins del Festival de Música de Sitges “Concerts de Mitjanit” hi hagi tres interessants propostes dins del que ells anomenen “Petits sons”, concerts destinats als nens i als seus pares, i que els preus siguin més alts que els dels espectacles del Petit Liceu de Barcelona?.

Els diumenges 6, 13 i 22 de juliol, en el Teatre Prado hi ha la possibilitat de gaudir amb els nens de la música, però els preus són alts per a una família: 15 euros per nen i 10 per adult. Clar, jo proposo deixar els nens a dins i tu esperar-te al carrer que acabi el concert, ja que sinó has de pagar de mitjana uns 50 euros. Però segur que aquest possibilitat és difícil.

No dubto que els artistes siguin molt bons, però puc assegurar que l’espectacle escenogràfic de color i bellesa que es viu en el Petit Liceu de Cornellà ( el preu per espectacle, siguis adult o nen són 11 euros) no té res a veure amb el que el dissabte el diumenge passat es va veure al Prado (i parlo per les imatges de TV Maricel, ja que jo vaig deixar-ho per a un altre dia, o no).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada