3 set. 2015

SETEMBRE EN GUERRA.....




Comença setembre, un mes que ja fa uns anys em serveix com a tret de sortida per a una nova temporada bloguera, laboral, personal... i escolar!!!

L'estiu ha marxat de cop, com si tingués data de caducitat, com si la foscor hagué pres el lloc a la llum. Des de fa dos dies el sol ha deixat pas a uns núvols bellíssims, contundents i màgics que de tant en tant deixen caure llàgrimes agres i silencioses, unes llàgrimes que es barregen amb les que se'ns han escapat a molts aquest matí. Miro la meva platja, avui banyada per un mar gris, enigmàtic i amenaçador, i en aquesta sorra freda i humida només hi veig desesperació.

El diari al davant! Una imatge molt trista, que em té el cor destrossat, q no penjaré aquí, però que tothom ha de veure. Fins i tot els més petits, nens de la generació d'aquest petit “heroi” de Kobane, i així també saber el q passa al món! Ahir em quedava amb una tristesa infinita quan, parlant amb una mare de nens amb edats semblants als meus, els meus fills em preguntaven sobre aquesta guerra i aquests nens morts. Jo els hi explicava la tristesa i injustícia d'una guerra... ells han vist les imatges i els hi frapen molt... són dures, però espero que la realitat els faci millors persones! I aquesta mare, davant de les meves paraules i la cara al.lucinada dels seus fills, em va dir q a casa seva no es veien mai notícies, que la seva tele és simplement una pantalla de Walt Disney.... i q els seus fills no cal que coneguin aquestes desgràcies! Doncs jo discrepo totalment... el món serà millor si les generacions que ens segueixen són solidaris, i la solidaritat s'aconsegueix amb el coneixement de la veritat i la realitat!

L'estiu ha estat llarg, però avui el post el deixo aquí.... no hi vull barrejar cap altre tema que, davant d'aquesta cruesa de la vida, es converteix en totalment banal i innecesari. Només vull pensar que aquestes morts, pq aquest és un dels molts nens morts per les injustes guerres que devasten societats senceres, servirà per obrir els ulls d'aquelles persones que volen creure que el “seu” món és, simplement, una pel.licula de Walt Disney! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada