21 gen. 2013

1000 COMENTARIS, 6 ANYS i 360 ENTRADES AL BLOC ES MEREIX UN PREMI PER ALS QUE M'AGUANTEU. SORTEIG D'UN LLIBRE DE MODERNISME





Des de fa un temps que em criden l'atenció els dibuixos que sota la frase "Un blog se alimenta de tus comentarios"o "Un bloc es nodreix dels teus comentaris" em trobo publicats en molts del blocs que visito. Buscant l'autor d'aquests originals "monstres" he pogut adonar-me que molts altres blocaires s'han sentit atrets per ells tal i com podeu llegir, per exemple, en l'entrada d'aquest bloc U! Ar de japis on ens donen informació sobre l'autor dels dibuixos, l'il.lustrador Nacho Gomez

Doncs estic totalment d'acord amb aquest lema i, com ja he escrit altres vegades, els vostres comentaris són molt importants per l'autor del bloc. Sóc conscient que hi ha vegades que no tenim res a dir sobre el que llegim, altres ens fa mandra deixar unes paraules, i en ocasions aconseguir que es pengi el comentari sembla impossible..... però tot i això la setmana passada el meu bloc, aquest, va arribar als 1000 comentaris i coincidint amb el gairebé imminent 6è aniversari de Criticart. Són 360 entrades durant les quals us he omplert el cap amb les meves històries, aventures, opinions, pensaments, crítiques, alegries...... 


Això, alegries és el que es necessita ara, i com us vaig explicar fa uns dies aquí (no tinc millor lloc on fer-ho) la setmana passada per fi vaig poder tenir alguns exemplars del llibre Modernisme a Barcelona que vaig publicar ja fa dos anys



M'agradaria poder donar un llibre a cada un de vosaltres, però com que ara per ara no és possible, us proposo poder guanyar un d'aquest llibres, amb bellíssimes fotos de Josep Maria Alegre i de Ramon Manent. 


Com que el sorteig (davant càmera de mòbil i amb la mà innocent d'algun dels meus fills) el faré dels comentaris que publiqueu en aquesta entrada d'avui, el sorteig serà obert a tothom: seguidors i passavolants, lectors habituals i primerencs, amics de facebook i de twitter..... ah, i els meus amics anònims que comenteu tan sovint? doncs si voleu aquesta vegada podeu firmar amb el vostre nom.... nomès en aquesta ocasió!

Animeu-vos!!! teniu temps de participar fins el diumenge que ve, dia 27 de gener a les 12 de la nit! i si superem els 50 missatges en sortejaré dos!!!! 

Ah, i recordeu que TOTS teniu un altre llibre gratuït! us deixo aquí on el podeu trobar..... ;-)))))))

28 comentaris:

  1. Beli, sóc la primera, m'apunto i et dono l'enhorabona pel bloc que m'encanta.
    Qué fort el tema del llibre del Palau Robert, t'he de dir que m'encanta també je, je.
    Un petó i moltes gràcies per l'iniciativa de sortejar el llibre.
    Un petó!

    ResponElimina
  2. Es per celebrar que les teves històries, aventures, opinions, pensaments, crítiques i alegries... hagin estat compartides i llegides. Això és el més important. Continua com fins avui, i continua encomanant-nos alegries, que bona falta ens fan. Xavier Massip

    ResponElimina
  3. enhorabona per tot! pel llibre, pels comentaris, pels dibuixos i per l'alegria! :D

    ResponElimina
  4. Després de molt de temps sense publicar cap comentari... ho torno a fer, no perqué vulgui el llibre, sinó per felicitar-te! ;) Moltes felicitats!!!

    ResponElimina
  5. Ep, jo vull un dels teus llibres signats pels pirates!!!

    Per cert, el tema dels pirates ve de lluny: http://librorum.piscolabis.cat/2011/10/el-primer-llibre-espanyol-piratejat.html

    ResponElimina
  6. "1000 COMENTARIS, 6 ANYS i 360 ENTRADES AL BLOC ES MEREIX UN PREMI PER ALS QUE M'AGUANTEU. SORTEIG D'UN LLIBRE DE MODERNISME"
    *Tota una Comptable,felicitats Beli!.El llibre "Modernisme"ja consta al meu Arxiu personal.És el ressò d'una activíssima Historiadora de l'Art.Ara sí que espero un "Sitges",extracte dels 1000 comentaris durant els 6 anys al peu del Blog.En aquest "Sitges" sense més afegitons,n'esti també força segur que en tornaràs a repetir l'èxit artístic propi.
    *1000 enhorabones,singularment per les fotografies artistiques i per l'optimisme que hi reflecteix.I que el proper Premi als teus seguidors/es sigui "Sitges",on la teva il.lusió sitgetana per l'Art sitgetà,en sigui quelcom més que la "Vegueria del Penedès".
    enhorabona per tot! pel llibre, pels comentaris, pels dibuixos i per l'alegria!

    ResponElimina
  7. Molt bona idea. Te la copio pel meu bloc, salvament.blogspot.com.
    Jordi

    ResponElimina
  8. Molt bona idea. Te la copio pel meu bloc, salvament.blogspot.com.
    Jordi

    ResponElimina
  9. Molt bona idea. Te la copio pel meu bloc, salvament.blogspot.com.
    Jordi

    ResponElimina
  10. Em sembla una fantàstica idea !! espero poder ser la afortunada que guanyi el teu sorteig i així poder disfrutar del teu llibre amb delit, i sino espero que em diguis ben aviat quan el posarás a la venda per poder fer cua i comprar-lo.

    Fins aviat!!

    ResponElimina
  11. 1.000 comentaris !!!? Caram! Felicitats.

    ResponElimina
  12. Jo, com sóc un interessat, si que faig el comentari pel llibre, ja,ja... Felicitats Beli, i segueix endavant enlluernant-nos amb el teu bloc!!

    Jordi Vidal.
    jordi_vidal@yahoo.es

    ResponElimina
  13. Hola Beli, soc un vilanovi q segueix el teu blog amb molt interès des de fa temps. La veritat es que sempre he trobat coses interessants, el prado, els pintors sitgetans, l amic Duc, curiositats, etc. Enhorabona! No ho deixis!

    ResponElimina
  14. Hola Beli, posar més d'un comentari (com ha fet algun "vivales" més amunt) dóna més possibilitats? ;-)

    ResponElimina
  15. Moltíssimes felicitats! Jo tot just gairbé acabo de fer el meu primer any de bloc i no m'imagino com deu ser fer-ne 6!!

    ResponElimina
  16. -Hola, em dic Marc i no comento mai els blogs.
    -Hola, Marc!!
    -Però dic la meva al twitter i recomano enllaços i... Segur que és aquí ka reunió de comentablogaires anònims?

    ResponElimina
  17. va vinga ja sé que mai faig comentaris...però el premi s´ho val....ja ja ja a veure que faràs després de 2000 comentaris !!!! i per fer la pilota no pateixis que si no faré un esforç i em grataré la butxaca...ja ja ja a si per cert, m´oblidava, un bloc normalet com tots.... noooo !!! un gran bloc amb les veritats per davant com ha de ser !!!!

    ResponElimina
  18. Hola Beli,

    No perdis mai l'esperit crític.

    ResponElimina
  19. Enhorabona per l'aniversari, i sobre tot, la constància. Els posts tan treballats, en la forma i en el fons. Esperem poder continuar amb la estreta i sempre crítica visió del nostre patrimoni que és estimats per tots.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El nom no l'he posat.... la Bel de la llibreria!!;-)

      Elimina
  20. Veuras com et seguim molts mes dels que et penses!!
    Una abraçada,
    Rosa

    ResponElimina
  21. Enhorabona Beli per la iniciativa. Un petó

    ResponElimina
  22. Ai que arribo tard... Enhorabona pel llibre i per la iniciativa!

    ResponElimina
  23. Moltes gràcies a tots pels comentaris!! m'encanta trobar-me amb amics que veig sovint i retrobar-me amb amics que fa molt de temps que no veig però dels que guardo grans i divertits records!!! El sorteig ja l'hem fet i el guanyador és l'Ana Rocha! Aquí us deixo el video que he pujat en directe a facebook!!!

    https://www.facebook.com/video/embed?video_id=10151305034024934

    De nou moltes gràcies i espero poder-ho repetir aviat amb altres projectes!!

    ResponElimina
  24. Hola he fet tard pro enhorabona qui guany i felicitacions a la autora.Que continuin els altres projectes.

    ResponElimina