6 gen. 2011

BON ANY 2011.....


Quants dies sense tenir notícies.... ja se que el món de la blogoesfera ha seguit rodant, però durant aquesta setmana llarga no he seguit res i m'haig de posar al dia. Primer de tot, i ja que arribo tard per desitjar-vos un Bon Nadal, dies que espero que hagueu passat de la millor manera possible, esperar que el  2011 sigui un molt bon any per a tots i que aquesta nit els Reis d’Orient us portin tot allò que heu demanat! Jo he aconseguit donar personalment la carta al rei Melcior. En ella, i com és d'esperar en una llarga missiva compartida amb tres nens molt petits hi ha moltes joguines, però hem trobat lloc per a deixar que la mare pugui posar els seus desittjor com són molta salut per a tots, que el nou nebot arribi aviat, algun projecte per a que el meu cap segueixi carburant, que els que ho poden fer aturin totes aquelles accions que posen en perill els tresors de tots,  i temps per a poder escriure al meu blog.... ah, i que el nou Conseller de Sanitat dicti una llei que impedeixi als metges, infermeres i cambreres entrar cridant a les habitacions dels hospitals sense pensar que per fi el malalt s’ha pogut dormir uns minuts i eliminar d’una vegada totes aquelles portes que fan moltíssim soroll cada vegada que s’obren.

4 comentaris:

  1. Que tinguis molt bon any. Gràcies.

    ResponElimina
  2. "Bon any per a tothom em mol de temple" (no sé si está bien escrito, no domino el catalán).
    Recibid mid bendiciones

    ResponElimina
  3. Bon any i gràcies pel teus comentaris a meu bloc, sempre és bo llegir els teus coneixements !

    ResponElimina