3 des. 2010

AMAZONES, d'EDUARD FONTBONA


Fa uns mesos vaig penjar aquí un post on parlava de "La nit dels orígens", un CD conformat per diverses obres composades i interpretades pel pianista Eduard Fontbona. Si l'audició de "la nit m'emporta" va fer que em sentís la protagonista d'una pel.lícula d'amor i desamor, veure el video clip d'Amazones m'ha transportat a un gran viatge. Una aventura plena de perills i d'emocions que poc té a envejar als  gran moment viscuts pels meus estimats Petit Princep i Massagran...Un cop més, a la bona obra musical,de Fontbona l'acompanya d'una petita joia visual....Aquest cop l'autor del curt de dos minuts és Issac Niemand.

Potser no aneu de pont, o potser els problemes aeris han impedit el vostre viatge..... sigui el que sigui el que feu aquests dies.... no us perdeu una aventura per l'Amazones.......

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada