19 oct. 2010

VISCA LA INTEL.LECTUALITAT!!!!, O LA INSISTÈNCIA?

Anava equivocada....i ser intel·lectual (a estonetes) està molt bé.... No se si ha estat la sort  o la insistència, però si fa uns dies escrivia un post on parlava de la meva decepció davant de l’anul·lació del meu curs del taller d’escriptura, avui us puc dir que.... l’amenaçada del “futur premi Planeta”.... torna a estar latent!!!!! A darrera hora, i quan ja pensava de nou en la moto nova, una trucada m’ha tornat a incloure al curs de l’Ateneu..... 

Primer de tot agrair-li al Florenci les seves paraules.... t’haig de dir que per uns moments et vaig voler creure, i segur que tens raó amb tot allò que em vas escriure, i que la millor manera que hi ha per aprendre a lligar paraules d’una manera interessant és llegir bons exemples.... però aquest curs sempre m’ha fet il·lusió i és una manera més de seguir formant-me en un cap que m’agrada molt.... Així doncs que com m’he quedat sense moto.... si tinc que anar a algun lloc i  no se com arribar-hi, ja et demanaré una estoneta el teu “super cotxe”, sempre i quant un vehicle tan famós i lloat no senti vergonya de transportar una aprenent d’escriptora..... i més, quan el 2cv està acostumat a ser conduit per un escriptor com tu!!!!

Així doncs que demà començo el curs!!!!!!! Segur que el primer en rebre serà aquest blog. Desprès d’uns mesos de crisi bloguera,  ara serà el moment de reactivar-lo.... i on puc trobar millors crítics que entre els meus amics virtuals (i molts ja reals). 

El diumenge pel matí, a la ràdio parlaven sobre blogs de cuina i van comentar el fet de que un blog té  com a màxim una vida "activa" de 2 anys!!!! Davant del meu "desànim blocaire" i seguint la meva tendència  actual de creure-m'ho tot (eh, Florenci!!), vaig pensar que potser tenia raó i que Critcartt ja estava en edat de jubilació.... però ahir per la nit, en aquella mateixa emisora vaig escoltar l'entrevista que se li feia a un dels miners-futbolista que va aconseguir sortir d'aquell forat!!!!! Emocionant!!!!! i a cada declaració d'ell el meu cap pensava i donava voltes a una possible entrada al blog....... senyal inequívoca de que he de seguir.o

Res, només us volia avisar i que tinguéssiu uns dies per preparar-vos per a l’allau de lletres que us esperen!!!

11 comentaris:

  1. Ep, sense amenaçar! Ara no surtis d'un crisi per caure en una eufòria... ;-)

    ResponElimina
  2. Molt bé Criticartt! Per cert, quines ensabonades que em claves, estic amb les galtes com maduixots! pensa que si fas el curs, potser podries ser tu qui em doni classes a tu. De fet, per aprendre suposo que (a part del que faràs, que està molt bé) no hi ha res com acostar-se amb humilitat, a gent amb criteri que saps que entenen el que vols dir, i que siguin durs amb tu. Bé, durs però amables: que se'n vagin a fer d'instructor a la la Legión, tu. Però això suposo que val per tot a la vida. Ara, després també conec qui ha passat per l'experiència que li criticaven alguna feina fins que aconseguien que perdés la confiança en ella fins que, al cap d'un temps, la veia publicada amb tan sols algun retoc... Per això, ja només ens queda la nostra intuició per descobrir que aquells a qui demanis ajut, i que en saben i tenen criteri, no siguin gaire mal parits. I això del curs, caram, molt bé!

    L'assumpte dels blogs ja sabem quetva com va. Si tens una vida tan caòtica com la meva, hi ha èpoques que no tens temps de posar-m'hi i d'altres en que et sobra. Jo tinc la sort que dormo poquet i no rodolo per terra quan vaig pel carrer. Amb tot, cal dormir. No envileix a qui segeuix aquesta norma. Hi ha el concepte erroni de que dormir fa mandrós, està mal vist. Els insomnes ens escapem d'aquesta sospita, però això no vol dir que la manca de son no tingui conseqüències. Sobre el tema, abocarem una anècdota que em van explicar sobre l'Unamuno:

    Sembla que l'home sempre mirava de dormir unes 10 o 11 hores diàries. Un dia se li va acostar un alumne i li va engegar:

    --¿No le da vergüenza, señor profesor, dormir tanto?
    --Mire joven. Yo duermo más que usted, pero cuando estoy despierto, estoy más despierto que usted.

    Per tant, tu ves dormint (o no), però escriu tot el que puguis. I jo, personalment, estaré encantat de veure'n els resultats.

    Molta sort!

    ResponElimina
  3. Eisssss!!! M'alegro molt de que estiguis en aquest moment de RETORNO! ;D Jo ja n'he fet dos i de l'últim n'estic molt orgullós perquè a més a més vaig fer una remodelació de l'estructura i disseny del blog que feia molt que volia fer i ara estic molt content de com ha quedat! ;D

    A més a més ahir vaig fer dos anys de blog, pel que puc corroborar que la teoria és totalment erronia! Que jo estic enmig de les entrades del Festival pel que aixó no s'atura! XDDD

    Per cert Beli, dos dies que ens hem vist no hem pogut parlar ni un moment tranquilament (l'altre dia al cap de la vila estaves massa ocupada amb la gent, per cert vaig firmar eh?) ;D I el dia de Santa Tecla sort que vaig marxar i vaig poder ajudar a la meva àvia a fer el recorregut sencer i poder fer l'entrada que li feia molta il·lusió! Tot va anar genial! ;D

    A veure quan et torno a pillar i xerrem una mica! ;D

    I a tope amb l'escriptura!!! ;P

    ResponElimina
  4. "tu qui em doni classes a... MI!", evidentment. L'error fa incomprensible la frase, sorry..

    ResponElimina
  5. QUE FORT!!!!!!!!! Els 3 comentaris els hem fet amb una diferència de 2 minuts... Començo a pensar que les 00:20h és un momento blogger de consum MOLT ALT! XDDD

    P.D.: malalts que estem tots... jajaja! XD

    ResponElimina
  6. bé, doncs, jo ja estic asseguda i amb el "combo gigante" al costat: tu mateixa :)

    ResponElimina
  7. Galderich, Galderich....d'euforia res de res. Si ja m'imaginava que escriure era difícil.... avui encara ho veig més clar.., per cert, ja he fet un toque al Guillem per a que reactivi l'Ateneuesfera!!!!

    Florenci...que m'has de "presentar" al teu cotxe... que ara si que m'he quedat sense la moto... ;)

    Moltes felicitats Eduard per dos anys de blog...i esperem que encara que sigui pel nostre gaudi,que en poguem celebrar uns quants més....

    Clidice... quant de temps.....Per cert, el combo gigante és un pot de crispetes?

    Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris....

    ResponElimina
  8. bol gegant de crispetes amb cola gran :D per "senyors dels anells" i coses amb substància :)

    ResponElimina
  9. ui Clidice!!! menjat les crispetes i et prometo que si algun dia surt alguna cosa bona del meu curs et convido a sopar a un bon lloc...!! i si no surt res, al cine i a un "combo gigante".....però gràcies pels teus ànims!!

    ResponElimina
  10. Et desitjo molt sort en el curs d'escriptura, és un curs que sempre m'ha seduit...

    Des del far bona tarda.
    onatge

    ResponElimina
  11. Moltes gràcies Onatge...jo tb feia temps que tenia ganes de fer el curs... però no ha estat fàcil ;)

    ResponElimina