15 ag. 2010

AVUI HE ARRIBAT A LA FI DEL MÓN!!!!!!


Avui he arribat a la fi del món i he pogut comprovar amb els 
meus propis ulls la bellesa de la terra, la immensitat de l’oceà i 
la grandiositat de la vida!!!!!

Avui quan he arribat a la fi del món un noi i una noia 
aconseguien el seu objectiu de posar els seus peus cansats al 
punt inicial de tot.... i els seus crits de joia m’han fet adonar de 
la satisfacció que produeix aconseguir allò que t’has marcat per 
molt esforç que costi....

Avui he arribat a la fi del món... a la veritable fi del món. Allà on
sembla que tot s’acaba i on molt pregunten pel destí de l’aigua 
que ens envoltava.

Avui he arribat a la fi del món i encara he tingut més clar 
 que davant d’aquell gran mirall blau nosaltres no són res.....

Avui he arribat a la fi del món i he comprovat amb els meus 
propis ulls que per la bellesa del que m’envolta, per la 
satisfacció que produeix aconseguir amb esforç i tenacitat allò 
marcat, que per tot el que m’ha proporcionat el destí i la 
vida..... sóc feliç!!!!!


Ahir, a Ràdio Maricel de Sitges van llegir aquest text que vaig escriure amb la pressa que dóna l'emoció de conèixer un lloc tan bonic. No vaig rellegir les meves paraules i haig de confessar que quan les vaig sentir amb la veu d'en Joan Tutusaus em van sobtar..... gràcies.
   Cabo Fisterra, Galicia

2 comentaris:

  1. Quines fotografies més maques! M'han agradat molt!

    Bon estiu!

    Jordi Cirach
    L'À | L'imperdible de L'Ànima
    http://www.imperdibleanima.blogspot.com

    ResponElimina
  2. I el que és més increïble és veure una posta de sol. Aquí, al Mediterrani, estem acostumats a la sortida del sol!

    L'espectacle el recordo, ja fa anys, espectacular i emocionant.

    ResponElimina